La CUP inicia la renovació del Secretariat Nacional

La CUP posa en marxa el canvi de Secretariat Nacional i la militància elegirà telemàticament aquest dissabte l’equip de 15 persones que formaran part del nou equip executiu. La renovació del Secretariat Nacional es va iniciar a l’Assemblea Nacional celebrada el passat 14 de juliol, a Celrà, amb la creació de l’Equip 50/60, encarregat d’elaborar una candidatura col·lectiva per a presentar a les eleccions internes del Secretariat Nacional.

El Secretariat Nacional de la CUP és l’òrgan que coordina la gestió política de l'organització, desenvolupa i executa la línia política i els acords presos a les Assemblees Nacionals i als Consells Polítics. L’integren 15 militants, 11 dels quals són escollits a través de candidatures col·lectives i quatre, a través de candidatures individuals.
En aquesta ocasió, i fruit del procés 50/60, es presenta una candidatura conjunta i quatre candidatures individuals.

Al procés de votació, que començarà el dimecres 27 de novembre i finalitzarà el divendres 29 de novembre a les 23:59, hi tindrà dret a vot tota la militància de la CUP amb sis mesos d’antiguitat. La votació serà telemàtica i secreta i el recompte dels resultats serà el dissabte 30 de novembre.

Llista conjunta
1. Dayana Santiago i Callau (Terres de l'Ebre)
2. Anna Saliente i Andrés (Barcelona)
3. Maria Rovira i Torrens (Barcelona)