Sant Celoni: L'equip de govern no publica els sous i despeses de forma clara

En el número 29 de L'informatiu d’aquest mes de febrer s’ha publicat el primer informe sobre les despeses generades pels regidors del Consistori, d’acord amb la moció presentada per la CUP en el ple municipal del 22 de novembre.  La CUP creu que l’equip de Govern s'ha limitat a treure els draps bruts del Govern anterior utilitzant una moció aprovada per unanimitat de forma partidista, i que no ha entès la filosofia de la moció, que és aconseguir fer una gestió més transparent i austera de les despeses generades per la representació política.

D'acord amb la moció presentada per la CUP

CiU no informa dels sous dels regidors i només compara les seves despeses amb les del Govern anterior

Tot i la satisfacció de veure com es dota de més transparència les finances del Consistori i especialment aquelles en què els beneficiaris són càrrecs electes, hem de dir que ens ha sorprès que no s’hi hagin publicat els sous dels membres del Govern municipal.

Entenem que l’equip de Govern s'ha limitat a treure els draps bruts del Govern anterior utilitzant una moció aprovada per unanimitat de forma partidista, i que no ha entès la filosofia de la moció, que és aconseguir fer una gestió més transparent i austera de les despeses generades per la representació política.

Farem arribar aquesta demanda a l’Ajuntament i esperem que en el proper informe hi apareguin «les dietes, telèfons mòbils i locomoció dels regidors de l’equip de govern així com les despeses, destinades a tots els regidors i grups municipals per la seva tasca de representació…», tal com plantejava la moció que es va aprovar per unanimitat.